03-12-2015 13:30 solved
De storing aan Azure Active Directory die vanmorgen een groot deel van Europa trof is opgelost. Gebruikers in Nederland kunnen weer inloggen in het Office 365 portal. De officiele verklaring is als volgt: Engineers are engaged on an underlying Azure Active Directory issue that has impacted several Azure properties that have a dependency on the service. Mocht er meer informatie beschikbaar komen over de oorzaak en de maatregelen ter voorkoming van herhaling dan plaatsen we nog een update.
03-12-2015 12:30 confirmed
Er zijn veel berichten op Twitter #office365 over mensen in Europa die vanmorgen problemen hebben met inloggen in Office 365. De eerste berichten verschijnen nu dat inloggen weer mogelijk is. In Nederland is dit nog niet het geval. De laatste updates vind je hier https://azure.microsoft.com/en-us/status/
03-12-2015 11:30 update
Het login portaal is down. Dat betekent dat Office 365, CRM Online en Azure onbereikbaar zijn via de browser. De storing is in heel Europa. De individuele services werken wel normaal. Alleen inloggen kan niet. Het crisis team van Microsoft werkt aan een oplossing. Update volgt
03-12-2015 10:20 melding start
http://login.microsoftonline.com is down. Portal werkt wel als je bent ingelogd. Opnieuw inloggen geeft enige tijd 'verbinden' en stopt dan. je kunt niet opnieuw inloggen. E-mail en Skype for Business werken normaal. Meer info. http://status.office365.com/ Update volgt.
0 Opmerkingen