2013-02-01 | Solved | Office 365 | Services down

1 feb 2013 17:39 Service hersteld Closure Summary: On 2/1/2013 at approximately 2:55 PM UTC, an Microsoft wide networking issue caused users to encounter errors when accessing their email via OWA (Outlook Web App). The problem affected users worldwide. Microsoft engineers identified the root cause of the issue and put a temporary mitigation in place. The issue was successfully fixed on 2/1/2013 at 4:37 PM UTC. A complete post-incident report will be available on the Service Health Dashboard within five business days.

01-02-2013 16:50 - Oorzaak in network issues?

Op het portal staat de volgende melding over de oorzaak van de identity issues bij Exchange Online

1 feb 2013 16:43 Service wordt hersteld Identity services may have been unavailable for multiple customers from 5:50 a.m (PST) until 6:47 a.m.(PST) due to networking issues in multiple data center. The service is being restored and most customers have their service restored at this time.

 01-02-2013 16:41 - Exchange is weer online

Er komt weer E-mail binnen. Ook OWA werkt weer. De services zijn weer hersteld. De severity was inmiddels opgeschaald naar level 1. Dus dat geeft aan dat het een flinke storing was. Als er meer informatie is over de oorzaak dan loggen we dat hier.

01-02-2013 16:25 - eerste melding op het Microosft Online Services portal

1 feb 2013 16:12 Wordt onderzocht We onderzoeken een mogelijk probleem. Op dit moment hebben we nog niet voldoende informatie om te bepalen of dit daadwerkelijk een service-incident is. We zullen u spoedig informeren.

01-02-2013 16:15 - melding update

Het probleem schijnt in de mailomgeving te zitten. Ook live@edu en outlook.com zijn onbereikbaar volgens veel mensen op twitter. Microsoft is de oorzaak aan het achterhalen om het vervolgens op te lossen. In de tussentijd is het verstandig een support case te loggen bij Microsoft Support.

01-02-2013 16:00 - melding update

Het portal http://portal.microsoftonline.com is weer online. Exchange nog down, ook OWA werkt niet. Lync en SharePoint functioneren normaal

01-02-2013 15:25 - melding storing

Eerste meldingen dat Office 365 services down zijn bereiken ons. Het portal is in ieder geval onbereikbaar en mail wordt niet meer afgeleverd. Meer informatie volgt als dat duidelijk wordt. Microsoft weet van de storing en werkt aan een oplossing.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk